Strona główna / APS

APS

W dynamicznym świecie technologii, w którym ekologia i zrównoważony rozwój są coraz ważniejsze, pompy ciepła zdobyły dużą popularność. Te efektywne i ekologiczne rozwiązania ogrzewania są szczególnie cenione ze względu na swoją wydajność.

Decyzja o zakupie pompy ciepła jest inwestycją, która wymaga przemyślenia i zaufania do producenta. Mamy świadomość, że Klienci poszukują nie tylko wysokiej jakości urządzenia, ale także kompleksowej obsługi i wsparcia serwisowego. Dlatego wychodząc naprzeciw oczekiwaniom nasza firma z myślą o lepszej obsłudze swoich klientów, wprowadziła usługę AUTORYZOWANYCH PARTNERÓW SERWISOWYCH dla pomp ciepła. Własny serwis fabryczny to dla nas bardzo ważny krok, który umożliwi nam jeszcze lepszą obsługę naszych klientów.

Usługa ta pozwoli klientom na skorzystanie z profesjonalnych i wyspecjalizowanych usług serwisowych w zakresie pomp ciepła. Autoryzowani Partnerzy Serwisowi będą obsługiwać instalację pod kątem: pierwszego uruchomienia urządzenia,  konserwacji, naprawy i wszelkich innych niezbędnych czynności związanych z poprawnym funkcjonowaniem pompy ciepła. APS będą działać zgodnie z  naszymi wytycznymi i standardami, zapewniając klientom pewność, że ich pompy ciepła są w najlepszych rękach.

Ponadto wszyscy użytkownicy zakupionych pomp ciepła od naszej firmy będą mieli dostęp do platformy serwisowej przez 24h na dobę, co pozwoli zarówno klientom jak i serwisantom mieć ciągły podgląd na tzw. „historię życia urządzenia”. Będą tam zawarte wszystkie informacje dotyczące danej instalacji od momentu uruchomienia poprzez całą eksploatację urządzenia (zaplanowane i zrealizowane przeglądy serwisowe, protokoły instalacyjne oraz uruchomieniowe, jak również reklamacje, jeśli takie się pojawią). Klient poprzez panel serwisowy będzie mógł między innymi zgłosić ewentualne problemy,  pytania związane z funkcjonowaniem swojej pompy ciepła oraz wezwać APS, natomiast nasz dział serwisu na bieżąco będzie mógł w bardzo szybki sposób reagować i pomagać, aby jak najszybciej rozwiązać sprawę klienta.

Z chwilą uruchomienia serwisu, wszystkie nasze pompy ciepła objęte będą 5-letnią gwarancją, pod warunkiem, że zostaną uruchomione i odebrane przez nasz APS.

Jesteśmy dumni z wysokiej jakości naszych produktów i wierzymy, że uruchomienie usługi APS wpłynie pozytywnie na zaufanie naszych klientów zarówno względem naszej firmy, jak i w stosunku do oferowanych przez nas urządzeń.

Jesteśmy przekonani, że ta nowa inicjatywa pomoże w podniesieniu standardów naszych usług i wspólnie z  naszymi partnerami zadbamy o zadowolenie naszych klientów

Jeśli jesteś zainteresowany, żeby zostać naszym APS, skontaktuj się z nami:

Władysław Oliszewski
Kierownik ds. Sieci APS